perjantai 17. huhtikuuta 2015

Sisustuslöytö

Muutama viikko sitten törmäsin mulle entuudestaan vieraaseen sisustusprinttien myyjään Kuopiossa. Ensi näkemältä mä ihastuin näihin upeisiin ja värikkäisiin julisteisiin sekä tyynyihin. Ateljee Keltainen talo painaa näitä ja jälleenmyyjänä toimii täällä Jyväskylässä Harjun paperi, Pienikamari ja TaitoShop. Omani tilasin kätevästi Harjun paperin ja hain sieltä seuraavalla viikolla tilauksesta. Varsin nopeaa ja helppoa! Käykäähän tutustumassa tekin näiden lahjakkaiden naisten nettisivuihin.

Kehykset vielä puuttuu, mutta ei se hassumpi ole noinkaan, hengarissa roikkumassa :)



Mä olen myös hurahtanut Marimekkoon. Tuo mehiläispesäkangas vaan on niin kuin meidän kotiin tehty. Ei varmaan tarvitse erikseen mainita että keltainen on mun lempiväri, hih!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti