keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Pikavisiitti kirpparille ja pöytäpohdintoja

Heipparallaa! Blogi on jäänyt nyt muutaman hetken verran taka-alalle kun meikä mamma otti ja lähti töihin. Maagiset kolme päivää on nyt takana meidän perheen uutta arkea ja voin kertoa että hulinaa on riittänyt. Onneksi lapset jäivät vielä kesän yli kotiin iskän kanssa niin olen saanut rauhassa totutella aamulähtöihin ja siihen että ylipäänsä olen ajoissa ja oikeaan aikaan työmaalla. Tämän kaiken työhässäkän lisäksi kahden pojan treenikuviot pitää illatkin melko hektisinä. Onneksi kumminkin sitä rauhoittumisen aikaakin välillä osataan järjestää. Töihin lähdön kunniaksi herkuteltiin jätskillä ja mehulla.











Kotona kevät tekee tuloaan. Takapihan koivut alkaa jo vihertää ja se antaa uutta puhtia kun tietää kesän olevan ihan nurkan takana jo.




Minulla oli muutama hetki ylimääräistä aikaa tänään illalla ja poikkesinkin pienimmän marakatin kanssa meidän luottokirppikselle. Mulla on ollut haaveena jo jonkin aikaa hommata meille valkoinen pyöreä ruokapöytä ja mä luulen että nyt mä sen sit löysin. Kyseessä Askon vanha 60-luvun pöytä yhdellä jalalla. Ainoa pulma on se että mahtuuko meidän poppooo siihen kunnolla syömään. Jatkopala siihen on olemassa, mutta mä haluisin sen nimenomaan pitää pyöreänä. Soikeassa ei ole enää oikein sitä samaa tunnelmaa. Halkaisija pöydällä on pyöreänä 115 cm. Ja ainoa jalka on keskellä, eli toiveita on että me siihen mahduttaisiin. Lauantaina pääsen mittailemaan kunnolla ja en oikeen malta oottaa lopputulosta! Samalla reissulla mukaan tarttui tämä ihana 70-luvun LP levy. Kansi oli ihan mahtava, Aku tuo iloa poikien huoneeseen nyt tauluna. Soitintahan meillä ei edes ole :D Tosin näin ihanien levyjen omistajana olen vakaasti kyllä aikonut levysoittimen hankkia niin päästäisiin kuuntelemaan.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti